top of page

סקס אוראלי- "חליל הקסם"

עודכן: 5 ביוני 2018

שאלה


השיחה עם חברותי התגלגלה לסקס ומישהי סיפרה שהחבר שלה הכי אוהב אם היא יורדת לו בצורה שנקראת "חליל הקסם". היא היתה נבוכה מכדי לפרט ואני רוצה לקבל מידע בנושא.

נורית




שלום נורית,


יש כינויים ומילות סלנג רבים לתנוחות וטכניקות הקשורות במשחקים מיניים כדי לתאר את המתבצע בהן, כאשר השם לכשעצמו מהווה סוג של אפרודיזיאק (מעורר חשק). כנראה מקורו של מונח זה באסיה, יחד עם כינויים אחרים דוגמת, "הלוחם", "חץ של אהבה", ו- "השגריר". כינויים אלו עולים בקנה אחד עם מסורת של תרבויות מסוימות בהן מתייחסים לאברי המין בכבוד וביראה, כולל קיום פסטיבלים להאדרתם.

אני לא מכיר את הכינוי הספציפי "חליל הקסם", אך מכיוון שבמין אוראלי עסקינן אני מגיש לך כמה דרכים יצירתיות להגברת ההנאה מסוג מין זה. אני מקווה שאחת מהן תגרום לקסם בחליל. לדוגמא, בטכניקת הליקוק מגרים עם קצה קוצו של הלשון באופן מאוד עדין את ראש הפין, בצידי הכיפה, בנגיעות קטנות וכמעט בלתי מורגשות. פשוט יוצרים קשר עדין בין הלשון לאזור הרגיש ביותר בפין כלפי מעלה וחזרה לאחר כ- 15 שניות. זה עשוי לגרום לפליטה חזקה תוך זמן קצר. בנוסף, ניתן לעשות טבעת בצורת O עם האצבעות ולהחזיק אותן ליד הפה כאשר מזיזים אותו למעלה ולמטה על גבי הפין. להעברת הלשון בצורה מעגלית ובתדירות קבועה על קצה הפין השפעה חיובית (על בעליו של הפין). וטיפ אחרון הוא לא להזניח את האשכים בעת השהיה באזור, ע"י ליקוק, ליטוף או מגע עדין מעת לעת. קשה לתאר עד כמה זה חליל, אך לגבי הקסם ניתן לקבל אישור מגברים רבים.

ניתן למצוא טיפים נוספים רבים בנושא זה ובכלל לשיפור ההנאה ממין בספרי הדרכה כגון, "סקס עכשיו", "המדריך לאוהבים", "המיניות החדשה של הגבר" ועוד. עם זאת, רצוי להשתמש בראש כדי להמציא דרכים יצירתיות נוספות לעינוג הדדי. לא משנה מה הטכניקה בה תבחרי, חשוב לוודא שאת מוגנת. מחלות המועברות במגע מיני עשויות לעבור גם באמצעות מין אוראלי. אם יש פצעים פתוחים או חתכים בפה, או אם החניכיים מדממות, כדאי להימנע ממין אוראלי עד לריפוי.

פרופ' רפי חרותי, מומחה ברפואה שיקומית ומטפל מיני מוסמך וגב' ליאורה רכס, עובדת סוציאלית קלינית ומטפלת מינית מומחית מוסמכת, ומדריכת מטפלים.


#ליאורה_רכס_סקסולוגית


מרכז אישי – מרכז לטיפול מיני, זוגי ופרטני, תל-אביב.



134 צפיות0 תגובות
bottom of page