top of page

רוצה סקס כל יום, ובן זוגי לא..

עודכן: 11 באוג׳ 2019

שלום רונית,

אני רוצה סקס כל יום, ובן זוגי רוצה סקס פעמיים בשבוע. הפשרה היא שאנחנו קובעים דייט לסקס, וזה מאוד עוזר לי לדעת מתי נקיים יחסים ומכניס אותי לשקט. הוא אומר לי "לא עכשיו, אבל היום בלילה כן." או "לא היום אבל מחר אחה"צ כן.". הוא תמיד עומד במילה שלו, כלומר מחר או אחר כך לא הופך לדחייה נוספת. אני מצפה למפגש המיני שלנו. מצד שני, אנחנו זוג צעיר ואין לנו ילדים, ואני תוהה אם סקס לא אמור להיות יותר ספונטני? כלומר, האם המפגשים האלה הורגים לנו את המין בסופו של דבר?

אלמונית


שלום אלמונית,

את מעלה תופעה הולכת ונפוצה שהרצון לסקס בכלל ותדירות הסקס בפרט אינה עניין מגדרי כלל ועיקר אלא אישיותי. ואת מעלה נושא עוד יותר נפוץ וחשוב לגבי תפקיד הספונטניות בסקס בפרט ובחיים שלנו בכלל...

מיניות אינה פועלת לפי כללים - הדבר החשוב ביותר במיניות זה יכולתה להיות חופשיה ובלתי תלויה במוסכמות, כללים, איסורים, מקומות, א/נשים וכ'. הדבר היחיד החשוב והעיקרי שצריך להגביל אותנו הוא שלא נפגע באדם/ה אחר/ת. כל השאר בהסכמה מותר!!! ולכן סקס ספונטני הוא אפשרות כמו שסקס מתוכנן הוא אפשרות - כל אחת מהאפשרויות מתאימה לאנשים אחרים. בכל אחת מהאפשרויות יש יתרונות וחסרונות - לדוגמא: כשאת מתכוננת לסקס את מעלה התרגשות ציפייה, מתכננת מה שיעשה לך יותר טוב ואולי גם יוזמת? ואת בונה את ההתרגשות שלך לקראת. כלומר את נהנית לא רק בזמן הסקס אלא גם בזמן ההמתנה אליו. בסקס ספונטני יש את החלום הרומנטי כאילו הכל לא מתוכנן (מה שבדרך כלל אינו נכון אנחנו רק מתעלמים מההתכוננות לקראת) והוא כביכול יותר מסעיר - שוב מה שלא קורה בהכרח כי כשממתינים ההמתנה יכולה להסעיר כשלעצמה. שלא לדבר שבסקס ספונטני יש סכנות שאין אמצעי מניעה, שאין אביזרים שלפעמים אנחנו זקוקים להם, או תרופות שחלק מהאנשים זקוקים להם, שזה לא תמיד קורה במקום המתאים והנוח לנו.  נשמע כאילו סקס מתוכנן הוא משמים מה שלא בהכרח נכון כי אם מתכננים אז יש זמן לתכנן את האירוע לפרטיו ואפשר לתכנן מה שלא היינו יכולים מעכשיו לעוד דקה.



טיפול מיני וזוגי
רוצה סקס כל יום


יחד עם זה את רוצה/ אוהבת סקס ספונטני והוא רוצה מתוכנן אז אולי אפשר להגיע לזה שלפעמים זה יהיה גם ספונטני, כי לך זה כיף, ואולי הספונטניות תבוא ממנו ואז היא יכולה להיות ספונטניות עבורך ובהחלטה מוקדמת בינו לבין עצמו. ופעמים אחרות יהיה כפי שאתם מתכננים עכשיו. לא כי אתם צעירים ללא ילדים וככה זה נראה בסרטים רומנטי, או כתוב באיזה ספר חוקים, אלא כי ככה את אוהבת ואחרת הוא אוהב ושניכם אמורים להיות מסופקים ולא מתוסכלים מהסקס שלכם.

את דואגת שהמפגשים המתוכננים האלה הורגים לכם את הסקס - האומנם? את יודעת את הרי חיה איתו ויודעת מה זה עושה לכם.... לא נשמע מנימת הכתיבה שלך שזה הורג אותך או את הסקס שלכם...הרי את מציינת שהוא עומד במילתו ואת יודעת מתי יהיה ומתי לא ואינך מתוסכלת או מתאכזבת אלא להפך מתכוננת.... אז מה שמדאיג אותך זה כי את חושבת או מדמיינת שאצל אחרים זה תמיד ספונטני? שאת מדמיינת שספונטני זה עדיף או מענג יותר? כפי שכבר כתבתי לך אין דברים כאלה, הכל זה עניין אישי ואישיותי - אם את ובן זוגך נהנים אחד מהשנייה, מסופקים ולא פוגעים זה בזו - הכל בסדר....ואין לך מה לדאוג או להטריד את עצמך עם כל מיני קלישאות שמפציצים אותנו בהן  בכל אמצעי התקשורת ואין להן ידיים ורגליים.

בברכה ושנה טובה

דר' רונית אלוני - טיפול ושיקום מיני וזוגי וטיפולי סרוגייט

דר' רונית אלוני, מטפלת מינית מומחית לשיקום ולטיפול מיני וזוגי וטיפולי סרוגייט



ליצירת קשר : office@dr-aloni.co.il

כתובת: קהילת סלוניקי 1 ת"א

אשמח לעמוד לרשותכם בכל שאלה!

874 צפיות0 תגובות
bottom of page