top of page

"ספר הוראות" להגדלת הפין

עודכן: 16 בפבר׳ 2019

שלום ! בגלישתי באינטרנט נתקלתי באתרים המציעים "ספרי הוראות" להגדלת הפין בצורה טבעית ע"י חיזוקו בדרכים שונות (ללא ניתוח או משקולות כלשהם) רציתי לדעת אם ידוע לכם אמינות ספרים אלו? ואם אכן הם אמינים ואכן קיימת טכניקה טבעית (בעזרת תרגול כלשהו) להגדלת הפין האם תוכלו להפנות אותי לספרות מקצועית הקיימת בארץ ואשר עוסקת בנושא הגדלת הפין ללא ניתוח באמצעים טבעיים בלבד ?

אלון




שלום אלון,


אל מרפאתי מגיעים צעירים רבים המתוסכלים מגודל איבר מינם. לאחר בדיקה מסתבר שלרובם המוחץ (כ- 99% !) איבר מין בגודל וצורה תקינים לחלוטין! פשוט, בניגוד לאף, אוזניים, צבע עיניים וכדומה, אין מקור השוואה קל ובד"כ ההשוואה נעשית מול סרטי פורנו, שאינם משקפים את התמונה האמתית. בחלק מהמקרים ההשוואה נעשית במקלחות ציבוריות, כאשר יש טעות אופטית של זווית הראיה ומדובר באיברים במצב רפוי.

לגבי האתרים עליהם אתה שואל – ברובם ניתן מידע מוטעה על גודל האיבר הממוצע. ניתנים מספרים כגון, 20 ס"מ ומעלה, וכך כל אחד הנתקל בכך, חושב שמדובר באמת מדעית ומסיק שהאיבר שלו קטן מן הסתם. האתרים בהם אתה נתקל באינטרנט (או במודעות בעיתונים) הם מסחריים ולמטרות רווח, וכך גם השיטות המוצעות בהן. אני מניח שאת מגוון השיטות ה"טבעיות" הנך מכיר משיטוטיך באינטרנט. בחלקן מדובר על מכשור אותו יש להרכיב על איבר המין לפרקי זמן שונים, ובאחרות תרגולים מסוגים שונים המתבצעים כל יום. הרווח המושג, אינו באורך הפין, אלא ברובו רווח של יצרן המכשיר החדשני או מחברו של הספר, המפרט את השיטה המדהימה. אם נתייחס לספרות רפואית מדעית, המתבססת על עובדות ותוצאות מחקרים מבוקרים, הרי שלא ידוע על שיטה טבעית להגדלת איבר המין. בחלק מהשיטות (בעיקר אלו המתבססות על תרגילים), נעשה תרגול להפחתת הרקמה השומנית בבסיס איבר המין, וכך נוצר רושם אופטי של הגדלתו. אל תשים כספך על קרן הצבי ואל תתפתה לאתרי האינטרנט המבטיחים ניסים ונפלאות.


פרופ' רפי חרותי, מומחה ברפואה שיקומית ומטפל מיני מוסמך וגב' ליאורה רכס, עו"ס ומטפלת מינית מוסמכת, אישי – המרכז לטיפול מיני, זוגי ופרטני, תל-אביב.



2,046 צפיות0 תגובות
bottom of page