top of page

האם בחורה יכולה לחוות אורגזמה ממין אנאלי?

עודכן: 12 במרץ 2018






שאלה

האם בחורה יכולה לחוות אורגזמה ממין אנאלי? אם כן, מה חשוב לדעת בהקשר הזה?


רונית.


תשובה

שלום לך,

אזורים ארוגניים הם חלקים בגוף, פרט לאיברי המין, אשר מגע בהם גורם גירוי מיני עז, כגון, עורף, ירכיים, אוזניים, וכמובן פי הטבעת (אנוס). גירוי באיזור אנאלי עשוי להוביל לאורגזמה אצל גברים וגם אצל נשים, בשל הסמיכות הרבה של איזור זה אל עצבי איברי המין וכך נקודת הג'י של הגבר נמצאת במרחק נגיעת אצבע ברקטום לכיוון הבטן.


עם זאת, פי הטבעת אינו "סתם" עוד איבר ולכן הכנה למין אנאלי צריכה להיות שונה לעומת מה שהורגלתם. חשוב שהאזור יהיה נקי למשעי, כולל ניקוי פנימי במידת האפשר. גם חוקן קטן לא יזיק כדי להימנע מהפתעות לא נעימות. אתם יכולים להתחיל בגירוי חיצוני קל ואם זה נעים לשניכם להמשיך להחדרה עדינה של אצבע אחת, תוך שימוש בחומר סיכה רב. הקפידו על ציפורניים גזוזות, על מנת להימנע מפציעת רירית האזור. הצעד הבא ובהסכמה הדדית, עשוי לכלול החדרת שתי אצבעות – שוב בעדינות, עם הרבה חומר מסכך ובהכוונה. אם זה נעים לכם ואתם מרגישים שהאזור רפוי לגמרי (אין התכווצות על האצבעות), אזי הפין (או ויברטור) עשוי להיות השלב הבא.


אין לקיים מין וגינאלי לאחר חדירה אנאלית, שכן זה גורם להעברת חיידקים מפי הטבעת אל הנרתיק, שם הם עשויים לגרום לזיהומים לא נעימים. אם בכל זאת אתם רוצים בכך, כדאי לשטוף את הפין ולהחליף קונדום. בכל מקרה, על מנת להגביר את ההנאה ממין בכלל וממין אנאלי בפרט חשובה תקשורת מינית פתוחה בין בני הזוג.



פרופ' רפי חרותי


1,018 צפיות0 תגובות
bottom of page