top of page

פליטת זרע

עודכן: 26 באפר׳ 2018

שאלה

אני בת 26 מאורסת ומאושרת ויש לנו חיי מין עשירים ומענגים. מזמן אנחנו לא משתמשים בקונדומים במהלך קיום יחסי מין בנרתיק או במין אנאלי. הוא נהנה לפלוט זרע בתוכי במהלך קיום יחסי מין ולי זה לא משנה. תמיד בסוף אני רצה מיד לשירותים כדי להתנקות, אבל לפעמים לוקח לזה קצת זמן לצאת. אני תוהה אם זה בסדר לעשות את זה או שאני מזיקה לגוף שלי, כי אני עושה את זה כדי ליהנות ורוצה להמשיך. מיכאלה.


תשובה

סקס ואהבה יכולים להיות מלוכלכים ומיוזעים. אם אתם במערכת יחסים מחייבת או לאו, אחד היתרונות של שימוש בקונדום הוא שזה מסייע בשמירה על ניקיון כשגומרים תרתי משמע. חשוב להשתמש בקונדום עד לאחר ביצוע בדיקה למחלות מין וקבלת אישור שאינכם נושאים מרעין ובישין כלשהם, מה שכנראה עשיתם. ולשאלתך... ברגע שעשיתם זאת, החדשות טובות הן שזרע הינו נקי ובטוח; מכיל בעיקר מים, פרוקטוז (סוג של סוכר), הפרשות מבלוטת הערמונית, אשכים והבלוטות הנלוות, וכמובן זרע. למרות שתתכן אלרגיה לזרע של בן הזוג, לרוב המוחץ אין כל תגובה כלפיו, והנוזל שנפלט פשוט נספג בגוף המקבל (אם זה בנרתיק או ברקטום). אין צורך לעשות שטיפות מיוחדות כפי שאת עושה.

אם השאלה שלך נובעת מסקרנות גרידא ואין לכם מחלות מין כלשהן, אזי אין צורך לעשות שינויים כלשהם, אלא פשוט להמשיך בחיי מין עשירים ומענגים כדברייך. עם זאת, אם את עדיין מודאגת לגבי סיכונים של שפיכה לתוך הנרתיק או פי הטבעת שלך, אולי כדאי לך לדבר על זה עם ארוסך לחשוב על חלופות, כגון, שימוש בקונדום במקרים מסוימים, או שליפת האיבר לפני הפליטה, וכל זאת עד שתחלוף הדאגה שלך לגמרי.

אגב, סימנים של אלרגיה לזרע כוללים אדמומיות, צריבה, גרד ונפיחות על חלק הגוף שבא במגע עם הזרע. תגובות קשות יותר כוללות גרד בכל הגוף, פריחה ואף קשיי נשימה. לא סיפקת פרטים, אך אם אתם חווים אחד מתסמינים אלו, אולי כדאי לך לראות רופא/ה משפחה כדי לשלול תופעה זו.

כל עוד אתם שניכם חופשיים מזיהומים, אז כאמור אין שום נזק בשפיכה של ארוסך במהלך קיום יחסי מין לא מוגנים (מלבד סיכוי להריון, אך מן הסתם את מודעת ומשתמשת באמצעי מניעה). אין שום דבר רע בהליכה לשירותים כדי לשטוף את הזרע החוצה לאחר שהמעשה נעשה, למרות שזה ממש לא הכרחי ואולי פוגם באינטימיות השורה בסיום האקט.




1,473 צפיות0 תגובות
bottom of page