top of page

פיצוץ מיתוסים על נשים

עודכן: 1 בנוב׳ 2018

1. גבר יכול לדעת אם את בתולה, ואם את מקיימת יחסי מין בפעם הראשונה.

קרום לא ממש לא, האמת שגם את ברוב המקרים לא יודעת איפה נמצא קרום הבתולין שלך ולא איך הוא נראה, הגבר שלך יודע עוד פחות והוא גם בדרך כלל לא מעיז להביט לשם או שאת לא מרשה לא להסתכלן

וללמוד. ולכן אם לא ממש מסתכלים מקרוב על פתח הנרתיק, ואם לא ממש יודעים איך נראה קרום הבתולין אין שום סיכוי שהוא ידע.

ומה באשר לדימום שאמור כביכול ל"קשט" את הפעם הראשונה והוא הסמן! גם לא, יותר ויותר נשים אינן מדממות בפעם הראשונה כי אם את מגורה ורטובה, ואם לך ולבן זוגך יש ניסיון קודם במשחקים מיניים הכוללים החדרת אצבעות לנרתיק הגיוני שקרום הבתולין נמתח מעט, התגמש ולא בטוח שהוא יקרע וידמם.

אז כדי שסוף סוף פעם תדעי איפה נמצא קרום הבתולין שלך, פסקי את רגליך שימי מראה בניהן התבונני ומצאי את פתח הנרתיק – הקרום העוטף אותו הוא קרום הבתולין.


2.לשמור על בריאותנו ולסנן את כל מה שלא צריך להיכנס פנימה). הפה למשל מכיל יותר חיידקים מאשר הפות ולמרות זאת אנחנו מאוד אוהבים להתנשק איתו.

אם את עדיין מאלה המרגישות שאבר מינן מכוער עשי לך מנהג וחתכי לחצי (לאורך) כל פרי וירק שאת אוכלת התבונני בו ותראי כמה הוא דומה למבנה אבר המין שלך.


3. גברים חוששים מנשים יוזמות. . קרום הבתולין נעלם לאחר משגל ראשון.

גם זה לא נכון, כבר הסברנו שקרום הבתולין מקיף את פתח הנרתיק והוא נראה לעין בלתי מזוינת לחלוטין, כל מה שיקרה לו במשגל ראשון ובכל המשגלים שיבואו אחריו הוא שיוצר בו קרע – זה הכל,

ואם יחסי המין יהיו מאוד שובבים אולי יוצרו בו קרעיים. וכך במצבו זה הוא יישאר עד הלידות.

זו גם הסיבה שאפשר לאחות את קרום הבתולין למי שרק רוצה – אבל למה שתרצי?

להיות בתולה זה יותר מצב נפשי מאשר מצב פיזי, אם את חסרת ניסיון, עדיין חוששת להחדר, מתביישת במראה של אבר המין שלך, מתביישת להחצין את החשק המיני שלך ולבטא אותו – את מרגישה כבתולה.

אם בן הזוג שלך דווקא רוצה להרגיש שהוא עם בתולה את יכולה לתת לו את ההרגשה הזו, את לא צריכה לעבור תפירה של הקרע בקרום הבתולין שלך לשם כך.


4. המחזור החודשי (דם הווסת) מכיל בתוכו את כל הפסולת של הגוף ולכן הוא

מסריח. ובכלל אבר המין הנשי מכוער ולח באופן דוחה.

הדימום בזמן המחזור כולל בתוכו רקמה טרייה וצעירה המתחדשת בכל חודש והיא המצע עליו יתפתח העובר אם וכאשר תהיה הפריה. האם עולה בדעתך כי הטבע גרם לכך שעוברים יתפתחו על פסולת הגוף?

נהפוך הוא – הרקמה המופרשת מהגוף הייתה רעננה וצעירה והיא מפנה את מקומה לרקמה חדשה שתתפתח ותאפשר לעובר מצע טרי רענן עשיר בכלי דם ומחומצן לעילא. כל דימום גם מפצע הבא במגע עם אויר מריח כמו הדימום של המחזור כי זה הריח האופייני.

אבר המין הנשי דומה בצורתו לפה שניהם אברי מעבר בין חוץ ופנים של הגוף שניהם בנויים משריר טבעתי בפתחם, בשניהם רקמה ספוגית רכה וחלקה ושניהם לחים ומכילים מספרים עצומים של חיידקים (שתפקידם

יש כאלה גברים ואלה בדרך כלל הם אלה שאינם מרגישים מספיק בטוח עם המיניות שלהם והגבריות שלהם. הם רוצים להיות בטוחים שהם יוכלו לתפקד ולכן הם מעדיפים ליזום כשהם מגורים, יש להם זקפה ויש להם הרגשה שהפעם הם שולטים במצב.

אם את יוזמת הם חשים שהשליטה בידיך הם חוששים מהבלתי צפוי, לא בטוחים שיצליחו לתפקד בכל מצב שאת תיזמי ולכן הם יכנו אותך בכל מיני כינויים לא מחמיאים כדי להגן על עצמם.

ישנם שני סוגי גברים שדווקא מעדיפים נשים יוזמות: אלה שבטוחים יחסית בעצמם ובגבריות שלהם והם סומכים על עצמם שאם הם רוצים להיות איתך ואם הם אוהבים אותך או חושקים בך הם יזרמו איתך והכל יהיה בסדר – וזה באמת מה שקורה. בינתיים הם מרוויחים את התחושה הכל כך מתוקה שאת חושקת בהם עד כדי כך שאת לא יכולה להתאפק.

גם גברים חסרי ניסיון מיני שמרגישים שהם לא יודעים מה לעשות, מתפללים שאישה יוזמתית תחשוק בהם, ותיקח על עצמה את כל האחריות, הם פשוט ישתפו פעולה וכך ילמדו.

עכשיו לכי תדעי מי זה מי? כי גם גברים יודעים לזייף ולהעמיד פנים.


5. לגבר הראשון שאיתו קיימת יחסי מין יש "משמעות מיוחדת".

השאלה מהי משמעות מיוחדת?

אם הוא אהב אותך ואת גופך נתן לך תחושה שגופך נפלא כמו שהוא על כל מיציו וריחו, היה עדין ומתחשב ואת למרות חששותיך עברת חוויה טובה – אכן הוא דמות משמעותית בחייך.

אם הוא היה גס ולא מתחשב, מרוכז בעצמו ובפחדים שלו, גרם לך לעשות דברים שלא ממש רצית או הרגשת נוח לעשות, ואם הוא הכאיב לך – אכן הוא משמעותי ולמדת מה את לא רוצה! ואיך לא צריך לעשות אהבה!

גם את הראשון וגם את השני את יכולה לפגוש שלא בפעם הראשונה ועדיין זה יהיה מפגש משמעותי, ולעומת זאת את יכולה לבחור להיות בפעם הראשונה עם גבר שלא ממש היה איתך או את איתו, שלא הייתה שם התרגשות או התרוממות רוח, שהחלטתם לעשות את זה מכל מיני סיבות נכונות או לא נכונות וכל החוויה הייתה סתמית - הגבר הראשון הזה איננו משמעותי בחייך.


6. אישה "טובה" לא נהנית ממין. (יש עוד מישהו שחושב ככה?) כמו "נשים אוהבות רק מין עם רגש", או "נשים לא נהנות ממין לשם מין, רק ממין רומנטי"

יש בזה הרבה מין האמת וקשה לדעת אם זה מלידה או שזה תוצאה של חינוך והתניה תרבותית. נשים לא רואות בדרך כלל במעשה המיני דבר העומד בפני עצמו, מנותק מכל מה שקורה לפניו או אחריו.

התהליך של הכניסה הנשית לגירוי המיני יכול להיות שעות וימים קודם, אם נאמר משהו רומנטי, אם היה מבט משמעותי אם הבעת התחשבות שהיא לא ציפתה לה. היא גם נכבית מינית שעות קודם אם פגעת בה, או לא התחשבת או אפילו אם היית גס אל הילד שלה . הרגש והגירוי המיני שזורים זה בזה אצל רוב הנשים באופן הדוק ביותר ורומנטיקה היא חלק בלתי נפרד מיחסי המין.

ועדיין יש נשים שאצלן החשק המיני מנותק מכל מה שקורה מסביב ומתנהג כמו אצל מרבית הגברים. גם נשים שבדרך כלל זקוקות להבעה רגשית ומנת רומנטיקה יכולות בנסיבות מסוימות ומפעם לפעם להתנתק מהכל ולהנות ממין לשמו.


7. אישה צריכה לגמור בחדירה.

כדאי שהיא תגמור (תחווה אורגזמה) ברוב הפעמים שאתם מקיימים יחסי מין, ואם היא לא רוצה לגמור הפעם גם זה בסדר, אל תכריח אותה לגמור אם לא בא לה. לפעמים היא נהנית לדעת שגמרת גם אם היא לא גמרה וגם אם לך זה לא ממש ברור.

איך היא גומרת זה עיניינה!

רוב הנשים יכולות לגמור רק על ידי חיכוך הדגדגן שכידוע נמצא מחוץ לנרתיק ובעצם די רחוק מהפתח, כך שגם אם אתה מאוד רוצה היא לא ממש יכולה לגמור בחדירה. מיעוטן של הנשים יכולות לגמור בחדירה אם הן רוצות מה טוב, אם הן רוצות לפעמים בחדירה ולפעמים על ידי חיכוך חיצוני גם זה בסדר. לא כדאי להפוך את הדרך בה מגיעים לאורגזמה למאבק כוח, וגם לא כדאי להפוך את האורגזמה הנשית למדד הגבריות שלך, ממילא היא תגמור רק אם היא תרצה ואיך שהיא תרצה, אז תן לה לבחור את הדרך שלה.


8. נשים מעדיפות גברים עם איבר מין גדול.

יש כאלה שמעדיפות אבר מין גדול כמו שיש גברים שמעדיפים נשים עם שדיים גדולים. רוב הנשים מעדיפות גברים עם איבר מין ממוצע. הנרתיק הנשי הגמיש ובעל השריר הטבעתי בפתחו יכול להכיל איבר מין בגודל משתנה. אם הוא מעט מעל הממוצע השריר מתרחב, ואם הוא מעט מתחת לממוצע השריר יכול להתכווץ באופן רצ

9. ככל שהיא צועקת יותר ורטובה יותר - היא נהנית יותר, אישה שנאנחת וצועקת בזמן אורגזמה היא זנותית.

אין כל קשר,

עניין הקולות והצעקות הוא עניין תרבותי, בתרבויות מסוימות נשים צועקות בחדרי לידה, בחתונות, ולהבדיל אלפי הבדלות בלוויות. הנשים הצועקות מקיימות מנהג חברתי מקובל המצופה מהן, והן מחצינות/מבטאות את הרגש של כולם (גם של הגברים שמצווים להתאפק על ידי אותו קוד חברתי) על ידי הגזמת הבעת הרגש שלהן. הן אינן שמחות יותר או עצובות יותר מנשים בתרבויות אחרות הנוהגות באיפוק. ולכן אותן נשים הצועקות בזמן אורגזמה אינן בהכרח נהנות יותר מאלו שאינן מוציאות קולות ורק מתנשפות או גונחות קלות. לא מן הנמנע שבין הצועקות ישנן לא מעט המביימות אורגזמה כי הן הבינו שבן זוגן מפרש את הצעקות כמדד להנאה.

גם הרטיבות בנרתיק אינה מלמדת בהכרח על מידת ההנאה המינית, היא מלמדת כי האישה מתגרה וכי הדם המצטבר באזור האגן גורם לגודש באברי המין הנשיים, גורם גם לפיעפוע של חומר הסיכה אל תוך הנרתיק. יש נשים שאצלן תהיה רטיבות רבה ויש אחרות שתרטבנה מעט, כמו שיש נשים שמחזור הווסת שלהם נמשך 3 ימים ואחרות שמשך המחזור שלהן הינו שבוע ויותר, בקיצור אל תחפש סימנים פשוט תשאל אותה אם היא נהנתה!


ד"ר רונית אלוני Ph.d מתמחה בטיפול ושיקום מיני וטיפוליי סרוגייט. 

#טיפולי_סרוגייטוני על ידי בת הזוג והחוויה המינית לא תפגע.

יש נשים לעומת זאת שאבר מין גדול מהממוצע יכול להפחיד אותן ואז הן תתכווצנה והחדירה תהיה מלווה בכאב.

יותר משהגודל קובע הפנטזיות שלנו קובעות, החוויה המינית הזוגית האינטימית היא המשמעותית יותר, אם מתקיימת הדדיות, אם יש נתינה וקבלה על ידי שני בני הזוג, שניהם יוכלו להגיע לסיפוק עם כל גודל של אבר המין.

יחד עם זאת יש נשים שהחוויה של נרתיק מלא גורמת להן הנאה גם אם לא היא שמביאה אותן לאורגזמה, הן עדיין אוהבות לחוש אותה, תרגול של שרירי הנרתיק יכול לסייע אם איבר המין התרחב אחרי לידות או אם איבר המין של בן הזוג לא מאפשר את התחושה הזו.


372 צפיות0 תגובות
bottom of page