top of page

חוסר מיומנות

עודכן: 6 ביוני 2018

אני בן 27, עברתי את המסלול הרגיל של תיכון, צבא, טיול גדול במזרח וחזרה ללימודי הנדסה. לאחרונה התחלתי לעבוד בחברה גדולה ואני מאוד משקיע בעבודה. ככל שאני מתפתח בתחום המקצועי, אני מתרחק מהתחום האישי. חוץ מכמה קשרים קצרצרים שהיו לי בעבר עדיין לא היה לי קשר רציני. מצאתי את עצמי השבוע בפיק אפ בר ולא הצלחתי לעשות שום צעד. האם ניתן לקבל קצה חוט?

עמית




שלום עמית,


בהחלט ניתן לשנות. אל המרפאות לטיפול מיני מגיעים בשנים האחרונות יותר ויותר בחורים שמתארים חוויה דומה לזו שלך. כנראה מלבד הסוגיה האישית מדובר בתופעה חברתית. גברים צעירים והישגיים, שמנסים להחיל את החשיבה ההישגית על התחום הזוגי. ניהול שיחה בחיים האמתיים שונה מניהול שיחה בצ'אט או מחברות בפייסבוק ועל כן ברור שזה לא אותו דבר ומן הסתם גם לא מניב הצלחה. אינך 'לבד במערכה', שכן אותם גברים מתארים מצבים של מבוכה מול נשים; קושי לחייך, ליצור קשר עין, לייצר שיחה וכל זאת לעיתים עד כדי הימנעות מאירועים חברתיים. בדרך כלל אין קשר למראה חיצוני ו/או אינטליגנציה..

גברים רבים שמעוניינים בקשר צריכים לעבור מחסום רציני. הם מרגישים שה"שריר" של מיומנות בין אישית לא כ"כ מפותח אצלם. עם זאת, בהחלט ניתן לאמן "שריר" זה. כך, דרך אחת היא בטיפול פרטני במסגרת מרפאה לשיקום וטיפול מיני, במסגרתו ניתן לקבל הסברה מינית, לבדוק "הנחות יסוד" שמונעות להתחיל עם בחורות, לסייע לגלות את הפוטנציאל לקשר ולקבל כלים קוגניטיביים והתנהגותיים על מנת להתקדם בבטיחות אל המטרה שלך. ניתן לעשות זאת גם במסגרת של קבוצת תמיכה עם גברים אחרים בעלי רקע דומה, כאשר אז ניתן לתרגל יחד סיטואציות חברתיות ולתת כוח אחד לשני. בכל מקרה טיפול כזה הוא תהליך רגשי בסיומו יוצאים לדרך עם יותר כלים ותובנות, הרבה יותר ביטחון עצמי ופחות שיפוט ומחסומים.




פרופ' רפי חרות מומחה ברפואה שיקומית ומטפל מיני מוסמך

לפרופ' חרותי ניסיון קליני עשיר בשיקום מיני, כולל טיפול בהפרעות חשק, בעיות זקפה, שפיכה מהירה ומעוכבת, בעיות אורגזמה ועוד תוך הקפדה על חיסיון רפואי ושמירה על דיסקרטיות. ייעוץ של פרופ' חרותי מוכר על ידי הביטוחים המשלימים של כל קופות החולים.



36 צפיות0 תגובות
bottom of page