top of page

אוהב שעירות..

שלום רב,


אני בזוגיות שנתיים... מתוכם נשואים כ8 חודשים. הוא יפה, מושך, מתלבש יפה, מתחשב, מסודר, משתתף ומוביל בעבודות הבית, רגיש, אוהב אותי המון ועוד הרבה דברים טובים.... עם זאת יש בעיה מהותית שאנחנו לא מצליחים לגשר עליה.... ידעתי את זה עוד לפני שהתחתנו אבל חשבתי שזה ילך וישתפר... זה לא קרה. הוא אוהב מאוד שיער. שיער ברגליים, שיער ערווה, שיער בבית השחי.... עם שיער ערווה אני יכולה לחיות. לפני שהכרנו הייתי חלקה ומתוקתקת מכף רגל ועד ראש למעט שיער הראש הארוך שלי :-) ולאט לאט תוך כדי הקשר כל פעם הוא ביקש עוד אזור בגוף שלא אגלח ואשאיר עם קוצים... לי מאוד קשה עם זה אבל הגענו למעין עמק שווה שיצרתי... אני מגדלת כל החודש והולכת למקווה אחת לחודש מאז החתונה ואז מגלחת... סיכמנו גם שלאירועים מיוחדים או לים אגלח גם אך כבר קרה שהוא ביקש שלא אלך עם חברה לים במועד זה או אחר או שליום הולדת של חברה או חתונה לא אלך עם שמלה כדי שלא אפגע בתהליך הגידול. אני לא מבינה את זה וקוראת לזה שריטה וסטיה. הוא גם לא מפסיק לדבר עם הנושא הזה וכשמגיע הרגע בחודש של לגלח תמיד מדברים על זה יותר מתמיד שאיזה באסה שאני צריכה לגלח. וכמה קשה לו עם זה... אני לא יכולה לשמוע ולדבר על הנושא הזה יותר. באחד והויכוחים שאמרתי שלא אגדל יותר הוא אמר לי שהוא לא מסוגל להיות איתי בלי זה ולא מסוגל לחיות ככה בלי זה. אחר כך הוא חזר בו אבל כל פעם יש סצינה אחרת. בפעם האחרונה אמרתי לו שאני לא רוצה לגדל יותר והוא ממש היה עצוב ובכה ולא יכולתי להמשיך עם זה אז חזרתי בי..... אני יודעת שהוא אוהב אותי ויעשה בשבילי הכול אבל מאז ומעולם היה ברור שלא משנה כמה הנושא הזה עושה לי רע, הוא לא מתכוון לוותר. זה מדליק אותו, איך שהוא מעביר את היד על הקוצים ברגל או מסתכל על בית השחי הוא מתרגש ועומד לו. אני לא יודעת עוד כמה זמן אצליח לסבול את הנושא הזה.... חשבתי כבר כמה פעמים לכיוון קיצוני של גירושים, לא רק כי זה מפריע לי אלא בגלל שאני לא אוהבת את מה שזה מוציא ממנו... הוא חושב על זה המון ומדבר על זה וזה מביא אותי למצב שאני מרגישה שהוא שואב ממני את כל האנרגיות שלי ולמקומות לא טובים. אשמח לייעוץ בנושא.


טיפול מיני וזוגי
אוהב שעירות

שלום לך אלמונית ותודה על פנייתך,


אני קורא שוב ושוב את שאלתך ומה שבולט לי אינו אהדתו של בעלך לאזורים שעירים, אלא תקשורת לקויה. בעלך מתנהג בצורה כפייתית ביחסו לשעירות ובעצם גם שולט בך דרך השערות ברגליים, אבל השערות אינן המוקד. לא משנה אם בן זוג אוהב רגליים שעירות אצל בת זוגו או שבת זוג מבקשת מזוגה שיגלח את רגליו. לא משנה אם בן הזוג מבקש ללקק תותים מבטנה של זוגתו, או שבן הזוג מבקש ללקק קרם שוקולד מאשכיו של בן זוגו... משנה שהם יתקשרו על כך בצורה בריאה, שיסבירו מדוע זה חשוב להם ויגיעו אל עמק השווה ועל הדרך ישתדלו להתפשר.

הרי טרם נישואיכם ידעת על העדפתו ובטעות חשבת שזה ישתנה. בכל זאת התחתנת איתו כי ראית בתמונה המליאה שסך היתרונות שלו רבים לאין ערוך ממה שאת מכנה שריטה או סטייה. לפי ההגדרות המקובלות בעולם הטיפול המיני זו בהחלט לא סטייה ואפילו לא שריטה. לעיתים זה עניין תרבותי, ויש אזורים הם לא מקובל לגלח את שיער הערווה, הרגליים ובתי השחי כמו בארצנו. סעי לחוף הים בסקנדינביה ותהיי המומה... אני בטוח שלא כולם שם סוטים כהגדרתך.

אצל בן זוגך מדובר אולי בקמט (אובססיבי ככל שיהיה) ובכל מקרה בהעדפה. כמו שאחד יעדיף בלונדיניות, אחרת תעדיף שחורים ואחר יעדיף נמוכות. העדפה, שאם מתרחשת סביבה תקשורת חיובית בונה, ניתן להגיע אל עמק השווה. כפי שתיארת הגעתם להסכמות, וזה עבד תקופה. אני לא בטוח עד כמה את מבינה את חשיבות הנושא עבורו, אם כי את מציינת בפירוש שאת רואה כמה זה מדליק ומגרה אותו. איני משוכנע גם כן אם הוא מבין עד כמה זה מפריע לך ומדוע.

נוצר פער תקשורתי עליו יש לגשר דרך משא ומתן זוגי. בזוגיות צריך לדעת להתפשר. אם הקשר בינכם חשוב ואתם אינכם מצליחים לגשר על פער זה בכוחות עצמכם, אזי רצוי שתיעזרו באנשי מקצוע. להמלצה זו משנה תוקף במקרה שלכם בשל הקווים האובססיביים שאת מתארת בהתנהלותו של בעלך בהקשר לנושא זה, אם כי היה מעניין לדעת כיצד בעלך מתאר את השתלשלות המקרים.

בהצלחה!

פרופ' רפי חרותי, מומחה ברפואה שיקומית ומטפל מיני מוסמך וגב' ליאורה רכס, עו"ס ומטפלת מינית מוסמכת.

אישי – המרכז לטיפול מיני, זוגי ופרטני, תל-אביב.


139 צפיות0 תגובות
bottom of page