top of page

האם זה אפשרי אורגזמות חזקות יותר ומרובות

עודכן: 26 באפר׳ 2018

שאלה:

אני בת 35, נשואה באושר, מאוד אוהבת את בעלי וגם יחסי המין טובים. למרות שאני מגיעה לאורגזמה בדרך כלל, אני מרגישה שהאורגזמות שלי לא מאוד עוצמתיות. הייתי רוצה לחוות אורגזמות חזקות יותר, ואולי אף יותר מאורגזמה אחת. האם זה אפשרי ואיך עושים זאת?

תשובה:


שלום לך לבעלת האורגזמה שאינה מסופקת ממנה


לא פרטת ממה ואיך את מקבלת אורגזמה באוננות ואיך את חווה אותה בזוגיות, מה ההבדל בין האורגזמות שלך כשאת לבד לבין אלו שאת חווה כשאת עם בן זוגך. האם באוננות האורגזמות שלך טובות ועוצמתיות יותר? האם באוננות את מגרה בעיקר את החלקים החיצוניים של הפות שלך - השפתיים החיצוניות הפנימיות והדגדגן - או שגם באוננות את מחדירה אצבעות או ויברטור לנרתיק שלך? כל השאלות האלה יכולות לעזור לך להבין לאן את יכולה לכוון את עצמך בשביל למצוא תשובות.


רוב הנשים חוות אורגזמות משמעותיות יותר וקלות יותר באוננות מאשר עם בני זוג כי באוננות הן יותר משוחררות ויותר מוכוונות כלפי הצרכים המדויקים שלהן - שהם בדרך כלל מגע באזורים החיצוניים של הפות. בקיום יחסי מין מסורתיים הכוללים חדירה המיקוד עובר לנרתיק ואולי במעט לצואר הרחם, אלו אזורים שהם פחות מעוצבבים ורגישים, ולכן הרבה נשים נהנות ומתגרות יותר מהמשחק המקדים או ממין אורלי מאשר בחדירה.


הנרתיק הנשי מעוצבב רק בשליש החיצוני שלו - החלק הפנימי שלו מאולחש ולכן אפשר להכניס טמפון ולשכוח אותו שם. כתוצאה מזה ממש תחושה פיזית של הנאה ישירה אין בנרתיק.


באורגזמה הנשית משתתפים 3 קצות עצבים המעצבבים את רצפת האגן והם מרוכזים בחלק החיצוני של הפות, בפתח הנרתיק, בפתח צואר הרחם, ומסביב לפתח פי הטבעת. אלה הם האזורים הרגישים והם מתכתבים אצל חלק מהנשים באמצעות הפרשה הורמונאלית גם עם הפטמות ואזורים ארוגניים (בעלי רגישות גבוהה) אחרים שאת מכירה בגופך.


נובע מכך שככל שתשתפי את האזורים האלה בסינכרוניזציה המותאמת אליך כמו במקהלה ותהיי מרוכזת בתחושות הפיזיות שלך (ולא בכל מיני דברים אחרים שעלולים להטריד אותך) עוצמת האורגזמה שלך תעלה.


וְיָנֵאץ הַשָׁקֵד וְיִסְתַּבֵּל הֶחָגָב וְתָפֵר הָאֲבִיּוֹנָה - קהלת יב, פסוק ה

אינני יודעת מה מכל האפשרויות שציינתי את כבר עושה, ומה את יכולה להוסיף כדי להעצים את תחושותיך והרגשתך. חשוב לי להזכיר לך שאת היא זו שמנהלת את האורגזמות שלך, את היא זו שיכולה לכוון את הסדר, העוצמה והקצב.


כדי לחוות יותר מאורגזמה אחת את מוזמנת לא להפסיק את הגרוי לאחר האורגזמה הראשונה, ולאחר מנוחה קצרה להמשיך את הגרוי במקומות שאת עדיין יכולה לקבל אותו, ואז לחוות שוב ושוב את השיאים שהגוף שלך יכול להפיק.


בהצלחה!


ד"ר רונית אלוני - טיפול ושיקום מיני, זוגי וטיפולי סרוגייט במרכז אישי.


"ר_רונית_אלוני

1,246 צפיותתגובה 1
bottom of page