top of page

אורגזמה מכפות הרגליים

שלום רב,

חברה שלי מספרת שבן זוגה טוען שהוא יכול לענג כל אישה עד אורגזמה מבלי להפשיט אותה וזאת על ידי עיסוי כפות רגליה בלבד. היא לא הסכימה להלוות לי אותו כדי לבדוק אם זה נכון... חחח אני רוצה לדעת אם דבר כזה בכלל אפשרי מבחינה פיזיולוגית.

רוני


שלום רוני,


כדי שלא תהיי במתח אתחיל מהסוף – ניתן להביא אישה לאורגזמה על ידי עיסוי כפות רגליה וגם על ידי מגע במקומות אחרים בגופה, שאינם איברי המין. עם זאת, מכיוון שבני האדם שונים וכך גם הגורמים שמביאים אותם לאורגזמה, לא נראה שקיימת טכניקה ייחודית לעיסוי כפות רגליים שתגרום לכל אישה לגמור.

את בטח לא מופתעת לדעת שאיבר המין החשוב ביותר הוא המח. הוא מקבל ומפרש מידע מכל הגוף (כגון, מגע, טעם, ריח, מראה ועוד) ושולח מסרים אל הגוף, שעשויים להתבטא גם כעוררות מינית. כל צורת מגע עשויה להתפרש על ידי המח כמעוררת מינית (כמובן בהקשר גם לסיטואציה).



טיפול מיני וזוגי
אורגזמה מכפות הרגליים

מספר איברים בגוף, הקרויים בשם אזורים ארוגניים, הם בעלי סיכוי רב יותר לכך. קבוצת האזורים הארוגניים הראשית כוללת את איברי המין (כמובן), פי הטבעת, פטמות, חזה, חלק פנימי של הירכיים, בתי שחי, טבור, צוואר, עורף, אוזניים ופה. הקבוצה המשנית כוללת את כל שאר האיברים בגוף, ומידת העוררות שמגע בחלקים אלו יגרום תלויה בהעדפות אישיות.

זה לא מצביע על כך שאם מישהי מתגרה מעיסוי כף רגלה, זה יחזור על עצמו בעתיד או שהיא תגמור מכך כל פעם או שכל אישה תתגרה מאותו מגע... גירוי ועוררות מינית תלויים מאוד בקונטקסט, כלומר מי עושה זאת, היכן, באיזו אווירה, כיצד, באיזו שעה ועוד כהנה וכהנה. אם העיסוי נעשה על ידי מישהו קרוב ובאופן אינטימי הוא יכול להתפתח למקומות נפלאים. כמו שאת מבינה, הרוב בראש, מה שהופך את כל העסק למרגש ומעניין יותר.




פרופ' רפי חרותי, מומחה ברפואה שיקומית ומטפל מיני מוסמך וגב' ליאורה רכס, עו"ס ומטפלת מינית מוסמכת, אישי – המרכז לטיפול מיני, זוגי ופרטני, תל-אביב.



160 צפיות0 תגובות
bottom of page