top of page

הסכת - למה כולם אובססיביים על גודל הפין? | פרופ׳ רפי [רפאל] חרותי - ׳הגודל לא קובע?׳ בשיתוף ווינט

מהפין הצנוע שכיכב ביוון העתיקה ועד לתרבות הפורנו שקיבעה את מעמדו של האיבר הגדול: לאן שלא נביט, ההיסטוריה האנושית אובססיבית על גודל איבר המין הזכרי. אבל מה באמת קורה בפועל – על כמה סנטימטרים עומד הגודל הממוצע? וכיצד מטפלים בדימוי גוף שלילי בחדר הטיפול המיני? האזינו לפרק 35 של "סקס אפיל"

סקס אפיל - פודקאסט המיניות של ynet יחסים, בהנחיית לורי שטטמאור, עורכת הערוץ. מדי שבוע נדבר עם מומחית אחרת מעולמות הסקס, היחסים והמיניות. מוזמנים ומוזמנות להאזין לנו כאן ב-ynet, וגם לעקוב אחרינו בספוטיפיי,באפל פודקאסטס ובכל מקום אחר שבו אתם נוהגים ונוהגות לשמוע את הפודקאסטים שלכם.


והפעם: גברים רבים חווים חוסר ביטחון ותחושת בושה עמוקה סביב גודלו של איבר המין שלהם, והם לא לבד, כמובן: האובססיה התרבותית בנוגע לגודל איבר המין הזכרי חוזרת עידנים אחורה, כשמודלים שונים של יופי גברי השתנו לאורך השנים, מהפין הקטן והצנוע שכיכב ביוון העתיקה, דרך העמים הנורדיים שהעלו על נס את הפין הענק ועד לתרבות הפורנו שקיבעה את מעמדו של האיבר הגדול כמושא לתשוקה עבור גברים ונשים כאחד.

אבל מה באמת קורה בפועל – על כמה סנטימטרים עומד הפין הממוצע? מדוע נשים מעדיפות גדול – אבל רק כשמדובר בסטוצים? מה זה מיקרו-פין, והכי חשוב: כיצד מטפלים בדימוי גוף שלילי בחדר הטיפול המיני? בפרק החדש של "סקס אפיל", פרופסור רפי חרותי, רופא מומחה ברפואת שיקום, מטפל מיני מוסמך ומנהל שותף באישי - המרכז לטיפול מיני, פרטני וזוגי, נותן מידע אמין ומבוסס מחקרים, ומנפץ את כל המיתוסים הנפוצים. התוצאה מרגיעה, מנרמלת, מלמדת ויכולה לסייע לגברים רבים להגיע לשלום ולקבלה עם הגוף שלהם. האזנה נעימה!


להאזנה:


 


לצפייה ברשומה באתר ווינט כאן.
237 צפיות3 תגובות
bottom of page