top of page

"סקס ציצי"

עודכן: 5 ביוני 2018

מכיוון שאני וחבר שלי רוצים לחכות לפני שאנו מגיעים ליחסי מין מלאים הוא הציע – " tit sex ", או בתרגום חופשי " סקס ציצי " (הוא אמריקאי ואמר שככה קוראים לזה שם). אני רוצה לדעת מה זה בדיוק ואיך עושים את זה? האם זה יכאב?

יעלי



שלומות יעלי,


אחד הדברים המענגים ביותר (אם כי לפעמים גם מבלבלים) בסקס הוא מגוון הדרכים לאינטימיות עם בן הזוג. "סקס ציצי" (tit sex) הוא סוג נפוץ של יחסי מין ללא חדירה (outercourse). במהלך קיום יחסי מין מסוג זה, איבר המין של הגבר ממוקם בין שדיה של האישה ואז משופשף שוב ושוב להשגת גירוי מתאים. מין מסוג זה בדרך כלל אינו כואב, אבל רצוי שימוש בשימון או סיכוך לשם הגברת ההנאה ומזעור אי הנוחות הנגרמת על ידי החיכוך. כמו שחבר שלך הציע, מין כזה עשוי להיות חלופה מהנה ליחסי מין, ובדרך כלל עם סיכון מועט אם אתם מנסים להימנע מהריון או מחלות המועברות במגע מיני.

עם זאת, אפילו במין שכזה עשויים להיות סיכונים. חלק מהמחלות (כמו הרפס וכיני ערווה) יכולות לעבור על ידי מגע של עור בעור. כמו כן, אם החבר שלך פולט ליד הפרצוף שלך, חלק מהזרע עשוי להיכנס לעיניים שלך, וזה גם עשוי להעביר זיהום או לגרום לגירוי. אם את לא להוטה לקבל מפל של זרע על הפנים או החזה (תופעה המכונה בסלנג "מחרוזת פנינים"), אולי כדאי להכין טישו או מגבת בהישג יד.

יש המשלבים "מין ציצי" עם מין אוראלי, בו אישה מגרה עם פיה את ראש הפין תוך שהפין נסחט ומשתפשף בין שדיה. במקרה כזה כדאי להשתמש בקונדום או לעשות בדיקה למחלות המועברות ע"י מין, שכן בהחלט ניתן להדבק ממחלות במין אוראלי.

לפני שאת מתנסה עם "מין ציצי" (או כל חוויה מינית חדשה), כדאי שתחשבי גם על ההעדפות המיניות שלך והגבולות שאת מציבה ולאחר מכן שתפי את בן זוגך. לדוגמא, היכן ואיך את אוהבת שנוגעים בך? האם ליטוף השדיים מגרה אותך? האם נוח לך לראות ולקבל מקרוב את הפין של חבר שלך?

מין שכזה בהחלט עשוי להוות תוספת בטוחה ומגרה לרפרטואר המיני של בני זוג. זכרו לשמור על ערוצי תקשורת פתוחים ולהגן על עצמכם. אם את מחליטה שזה לא בשבילך או שאת רוצה לבדוק אפשרויות אחרות קודם, יש שפע של חלופות מספקות לחדירה, כגון נשיקות לוהטות, עיסוי גוף מלא, אוננות משותפת וסקס יבש. חשוב לשמור על פתיחות ויצירתיות!


פרופ' רפי חרותי, מומחה ברפואה שיקומית ומטפל מיני מוסמך וגב' ליאורה רכס, עובדת סוציאלית קלינית ומטפלת מינית מומחית מוסמכת, ומדריכת מטפלים.


#ליאורה_רכס_סקסולוגית


אישי – מרכז לטיפול מיני, זוגי ופרטני, תל-אביב.


2,067 צפיות0 תגובות
bottom of page