top of page

מבולבלת מינית

עודכן: 5 ביוני 2018

שאלה

אני בת 21 והתחלתי לימודים במכללה. לאחרונה הרגשתי משיכה לכמה בנות. אני גם מתגרה כשאני רואה שתי נשים מתנשקות או פורנו של נשים. בתיכון ובצבא היו לי שלושה בני זוג ואני חושבת שאני עדיין נמשכת לגברים. אני רוצה להתנסות עם נשים כדי לבדוק עם עצמי אם אני לסבית או דו-מינית. מה עליי לעשות?

ניצה






שלום ניצה,

הנכונות שלך להתבונן ואולי לחקור את התחושות המיניות שלך ולהבין את נטייתך הן מפתח לסיפוק ושקט נפשי, מחוץ ובתוך חדר השינה (וגם בסלון, במכונית, או כל מקום אחר שתבחרי). התנסות במפגשים מיניים בטוחים ופעילויות עם גברים, נשים או שניהם, עשויה להעניק לך הזדמנויות נפלאות ללמוד על האהבות והשנאות שלך, התשוקות והמטרות. זכרי כי יחסי מין ומשיכה הם רק שני חלקים של הקמת מערכת יחסים בריאה - אישיותו של האדם האחר, התקשורת שלכם והרגש שלך כלפיו או כלפיה – מהווים נדבכים חשובים לא פחות בשיקול הדעת. ייתכן שתמצאי את עצמך נמשכת לנשים לעתים קרובות יותר מאשר לגברים, אבל זה תלוי גם מי הוא האדם, ולא רק המין או המגדר שלו.

רגשות מיניים של אנשים רבים וסוגי משיכה עשויים להשתנות במהלך החיים. במילים אחרות, מי שאת נמשכת אליו הכי הרבה היום לא חייב להיות זהה עוד חמש שנים. אולי זה מסבך קצת את העניינים, אבל החדשות הטובות הן שיהיה לך החופש לחקור תחושות מיניות כשהן צצות. רק בגלל שאת שוקלת להתנסות עם נשים עכשיו לא אומר שלעולם לא תנשקי שוב גבר (או להיפך). על מנת לסייע לך להרגיש שאת עושה מה שהכי טוב בשבילך עכשיו ובשנים הבאות, חשוב שתישארי בקשר עם הרגשות והתחושות שלך, ותאתגרי אותן לעתים קרובות.

חקירת הנטייה המינית או הזהות מינית שלך היא בהחלט לא סימן לבעיה, אולם יש אנשים שמוצאים ששיחה עם איש מקצוע מסייעת על מנת להבהיר רצונות, תחושות וסוגיות של זהות.

אולי את מבולבלת קצת בגלל המשיכה שלך עכשיו, אך את צריכה לדעת שהרגשות שלך נורמאליים לחלוטין וגם הרצון לחקור אותם. תיהני!

פרופ' רפי חרותי, מומחה ברפואה שיקומית ומטפל מיני מוסמך וגב' ליאורה רכס, עובדת סוציאלית קלינית ומטפלת מינית מומחית מוסמכת, ומדריכת מטפלים.


#ליאורה_רכס_סקסולוגית


אישי – מרכז לטיפול מיני, זוגי ופרטני, תל-אביב.


64 צפיות0 תגובות
bottom of page