top of page

לבני ה40+ שכבר ניסו כמעט הכל...

מערכת היחסים הטובה והחברית שאת מתארת כולל היותכם צוות לעניין בהקשר של גידול וחינוך הילדים מהווה בסיס מצוין למערכת יחסים יציבה, אמינה, בטוחה, המאפשרת להפנות משאבים ואנרגיות למטרות נוספות בחיים כמו התפתחות אישית, תחביבים, קריירה ועוד. תהליך ההתפתחות והעניין האישי שא/נשים מפתחים באמצע החיים כשהם קצת מתפנים מהאינטנסיביות של גידול הילדים, הופכת אותנו לבני אדם/חווה עמוקים יותר מעניינים יותר ומאתגרים יותר עבור בני זוגנו. אנחנו מתגלים מחדש עם כישרונות ותחומי עניין שיכולים לסחוף גם את בני זוגנו  לעשייה חדשה ומרגשת (טיולים מאתגרים, ספורט ברמה גבוהה יותר, אומנות, ריקוד, בישול אפיה, משחקים שונים או כל למידה אחרת לפי תחומי עניין אישיים) או להפוך אותנו בעיניהם מסקרנים ומושכים יותר.


זה תהליך עמוק יותר ממושך יותר ומאתגר שבסופו אנחנו מגלים פנים חדשות של עצמנו ושל בני זוגנו. תשאלי ומה הקשר בין זה לבין רענון חיי המין? אז זהו שיש קשר אמיץ בין שני הדברים.... שעמום מיני בא מזה שאתם כבר מכירים זה את זה ויודעים מה כל אחת/ד אוהב ואיך כל אחד יגיב. מצד אחד זה נעים ונוח ומהצד השני את מתארת את אובדן המשיכה.

האינטימיות הזוגית הצפופה והארוכה שמייצרת ביטחון וקביעות מייצרת גם שיממון בתשוקה לא/נשים הזקוקים להתחדשות. המשיכה המינית נמצאת בחדש, הלא מוכר עדיין ואפילו הזר – מה שלא קורה בקשר ארוך ויציב.



ולכן התחדשות אישית לא רק מטעינה אותך באנרגיות חדשות ומרגשות אלא מטעינה גם את בן זוגך בעניין חדש בך כי את משתנה וכבר לא אותה אישה שהוא מכיר וממילא זה מצית את החשק להתקרב מחדש לאותה אישה המשתנה לנגד עיניו. אם הוא המתחדש ויוצא לפעילויות שאת לא חלק מהן או אולי כן, אבל פוגשים בהם א/נשים חדשים שמתעניינים בבן זוגך באופן שאת לא הכרת גם זה מזין את העניין שלך בו ממקום שלא חווית אותו בעבר.


אז את צודקת – אני לא מציעה לך משהו מיידי וקל אבל אני מציעה לך לעבור במעגל החיים לשלב הבא שיוביל אתכם לעשורים הבאים מלאי אנרגיה ותחושה של יכולת לכבוש לעצמכם תחומי עניין נוספים שיעניינו אתכם ויהפכו אתכם ליותר מושכים בעיני בני זוגכם ובעיני אחרים בכלל.


וכן אתם יכולים גם באופן המיידי לשתף זה את זו בפנטזיות שעד היום מעולם לא העזתם לשתף אחת את השני בלי התחייבות להגשים אותן? או לשתף זה את זו בסוד אישי שמעולם לא העזתם לשתף אף אחד... אתם יכולים להשתמש באמצעים הטכנולוגיים החדשים המצויים כבר בשוק המאפשרים לכם להכנס ביחד לחדרי צ'אטים בשמות בדויים ולזהות אחד את השנייה שם וליצור אינטראקציות גם עם אנשים אחרים באופן וירטואלי אם זה מקובל על ידי שניכם?

אתם יכולים לרכוש ויברטורים המופעלים באמצעות הסמרטפון ולקיים יחסי מין במרחק גאוגרפי זה מזו? מציעה שתעשו חיפש ביחד באתרים הכותבים על טכנולוגיה ומיניות ותקבלו רעיונות שאולי ידברו אליכם.


בהצלחה במסע – דר' רונית אלוני טיפול ושיקום מיני וזוגי וטיפולי סרוגייט


דר' רונית אלוני, מטפלת מינית מומחית לשיקום ולטיפול מיני וזוגי וטיפולי סרוגייט


לאתר של ד"ר רונית אלוני: הקליקו כאן

ליצירת קשר : הקליקו כאן

כתובת: קהילת סלוניקי 1 ת"א

אשמח לעמוד לרשותכם בכל שאלה!


80 צפיות0 תגובות
bottom of page