top of page

קשה לי להגיע לגמור בסקס ...

עודכן: 11 באוג׳ 2019

"הכל יחסים"

שלום רונית,

אני בת 32, אני מזה שנתיים בקשר רציני ראשון, ואנחנו גרים ביחד קרוב לשנה. אני נמשכת לבן זוגי, שמקפיד על ההופעה החיצונית שלו, יותר מכל הגברים שאני מכירה בסביבה שלי, ויש לו חוש הומור נהדר. שמתי לב לאחרונה, שקשה לי לגמור בסקס. פחות באוננות. לא הייתה לי בעיה זו בעבר איתו או עם בני זוג אחרים. מפעם לפעם כשאני מאוננת אין לי בעיות. למה זה קורה?


לבת ה 32 שלום,

לפי מה שאת כותבת את נשמעת ממש מרוצה מהקשר הראשון הרציני שלך, גם מבן זוגך וגם מהדינמיקה בניכם וזאת לאחר שנה של מגורים משותפים וזה בהחלט משמעותי ומשמח. האם יכולת לציין למה הקשרים הקודמים שלך לא צלחו או לא התפתחו? האם היה לאחד מכם קושי לבנות אינטימיות? או שהיו סיבות אחרות?

מה היה קורה לו היית ממשיכה להגיע לאורגזמה כמו בתחילת הקשר עם החבר הנוכחי? האם היית עומדת בצומת של קבלת החלטות? האם היית מחליטה שזה הגבר איתו את רוצה למסד קשר? האם את או הוא העליתם את האפשרות הזו? האם אולי נדמה לך שהוא אינו בשל לכך? ואת חוששת שהקשר לא מתפתח באופן שהיית רוצה? או שאולי את היא זו המהססת לקבל החלטה למרות שאת מציינת את תכונותיו הטובות?


טיפול מיני וזוגי וסרוגייט
קשה לי לגמור בסקס

על כל השאלות האלה אני מציעה לך לענות לעצמך כי יתכן שהיסוס או חשש שלך או של בן זוגך בין אם הדברים נאמרים או שאינם נאמרים אבל הם מוחשיים, משנים את התחושות שלך ובשל כך גם את היכולת שלך להרגיש משוחררת ולהגיע לאורגזמה. הגוף שלנו מגיב לתחושות ולרגשות שלנו, גם לאלה שאינן תמיד במודע – לעיתים צריך קצת אומץ לב להודות בפני עצמנו שמשהו שאנחנו מתעלמות ממנו מכל מיני סיבות בכל זאת מטריד אותנו ולא נותן מנוח. כדאי לנסות ולהעלות אותו על פני השטח קודם כל ביני לבין עצמי ואחר כך מול בן הזוג, אחרת הוא ימשיך להטריד אותנו באופן עקיף באופן שאת חווה את הקושי להגיע לאורגזמה. לא כל דבר נוח להעלות, לפעמים אני חדורת מטרה שהקשר הזה יצליח גם אם יש בו משהו מטריד, לפעמים אצלו יש משהו שמטריד אותו ואינו משתף אותך ואת לא מבינה משהו בהתנהלות שלו? זה יכול להיות משהו שאינו דווקא בין שניכם אולי בינך לבין משפחתך או חברותיך? כל דבר שמסיח את דעתך ואת יכולתך להתרכז ולשחרר את טרדות היומיום יכול להוות סיבות לבריחתה של האורגזמה.

אל תלחיצי את עצמך לקבל תשובה מידית – שמרי לך את סימני השאלה נגד עיניך,  ולפתע יצוץ לך הקישור מהו הדבר שכנראה מטריד אותך וגירשת אותו מהמודעות שלך כי הוא לא מתאים לך.

הגוף שלנו בדרך כלל אינו משקר – והוא מתריע על משהו שכדאי לשים לב אליו, אני מקווה שאת בדרך להגדיר אותו לעצמך.

ב ה צ ל ח ה

דר' רונית אלוני, מטפלת מינית מומחית לשיקום ולטיפול מיני וזוגי וטיפולי סרוגייט



ליצירת קשר : office@dr-aloni.co.il

כתובת: קהילת סלוניקי 1 ת"א

אשמח לעמוד לרשותכם בכל שאלה!

97 צפיות0 תגובות
bottom of page