top of page

*הקלטה* | וובינר און-ליין | SexTech - כשמיניות וטכנולוגיה נפגשים בחסות ׳מרכז אישי׳ | 09.08.2021

עודכן: 9 באוק׳ 2021

הקלטת הוובינר: מצ״ב פלייליסט - 5 קטעים נבחרים וסרטון נוסף לצפייה בוובינר כולו [110 דק׳].



ההזמנה לוובינר:


אנחנו מתרגשים ומתרגשות להזמין אתכם לערב מרתק וסקסי במיוחד שישלח אתכם אל העתיד. קליניקת ׳מרכז אישי׳ ואפליקציית - ׳Sexence׳ הביאו אלינו את המומחים הטובים ביותר שלהם לענייני סקס וטכנולוגיה :) כשאנחנו מדברים על סקס וטכנולוגיה, אנחנו בעצם מדברים על תעשיית ה - Sex Tech. תעשייה זו כוללת את כל מה שקשור למיניות וטכנולוגיה, מאפליקציות דייטינג ועד רובוטים מתקדמים ביותר. תעשיית ה - SexTech פורצת דרך בשנים האחרונות וכבר מוערכת בעשרות מיליארדי דולרים.

רוצים לגלות למה? מעולה!

בתאריך ה - 09.08.2021, יום שני, בשעה 19:00-21:00 אנחנו נספר לכם ה-כל. חובה! רישום לוובינר: בתחתית עמוד זה מצורף כפתור [להרשמה] המפנה לעמוד הרישום ושמירת מקומכם בוובינר [מס׳ המקומות מוגבל!] אנא מלאו פרטיכם וישלח אליכם מייל מיידי - אישור לרישום. מייל נוסף ישלח לנירשמים לפני תחילת השידור עם לינק זום להצטרפות.


בחסות ׳מרכז אישי׳.

מוכנים לרשימת המרצים והמרצות שלנו?


שולמית שפרבר

מטפלת בתנועה ומחול - MAAT ומטפלת מינית מוסמכת.

מרכזת את שלוחת המרפאה לטיפול מיני "אישי" בירושלים "טכנולוגיה - גשר לקשר" - ההרצאה עוסקת באופן בו הטכנולוגיה יכולה לחזק את מערכות היחסים שלנו. רועי דרור מייסד - Sexence

ידבר בהרצאה על תעשיית ה - SexTech & Wellness, מה היא, מה העתיד צופה לנו ולמה היא כל כך מסקרנת אותנו. שלי ורוד

מטפלת מינית מוסמכת , יזמית שותפה ב- Sexence סייבר סקס, מיניות וטכנולוגיה. בהרצאה זו תדון שלי בהשלכות הקידמה הטכנולוגית, כיצד היא יכולה לעזור לנו להבין טוב יותר את המיניות שלנו, אך עם זאת, גם לפגוע בתפקוד המינית. בנוסף, תדבר על החדשנות הטכנולוגית והעתיד המזהיר בעולם הטכנולוגיה והמיניות.

מור ארליך

מחנכת למיניות בריאה, מנהלת שיווק ועורכת תוכן ב-Sexence האם יום אחד יהיה לגיטימי לצרף רובוט אל חדר המיטות?

העתיד ועולם ה-Sextech אינו מפסיק להפתיע... בהרצאה תדבר על ההתפתחויות החדשות בתחום המיניות ועל מה שעוד צופן לנו העתיד 🤭


הגב' ענת בירן פרוסט

מטפלת בפסיכודרמה, מטפלת מינית מוסמכת‏

מנחת הוובינר


פרופסור רפי חרותי מומחה ברפואת שיקום, מנהל חטיבת השיקום במרכז רפואי שיקומי רעות, ראש התוכנית למיניות האדם במרכז האקדמי ללימודי המשך ברפואה באוניברסיטת תל אביב ומנהל שותף ב - ׳מרכז אישי׳ - המרכז לטיפול מיני, זוגי, פרטני וטיפולי סרוגייט.


ינחה, לקראת הסיום, פאנל שאלות ותשובות עם המרצים.


חשוב מאוד!

יש להירשם על מנת לקבל את הקישור לשידור הישיר של הוובינר. לאחר הרישום, ישלח מייל אישור הרשמה. לינק להצטרפות לשידור יישלח במייל שעה לפני תחילת המפגש.




מצפים לראותכם! צוות ׳מרכז אישי׳ - המרכז לטיפול מיני, זוגי, פרטני וסרוגייט.

942 צפיות2 תגובות
bottom of page